24.2.2017  |  Tomáš Bušek

Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 6. část

CO S TĚMI INFORMACEMI?

Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 6. část

Kdo poslouchá, nebo se nedej bože třeba i ptá, získá spousty informací. A co teď s nimi? Mnoho obchodníků získá tolik informací, že se jich zalekne a uteče. Mnoho mužů získané informace nevnímá a dál si vede svoji naučenou sebeprezentaci.

Je potřeba si říct, že informace získáváme proto, abychom byli schopni zvolit správnou strategii a přístup. Na začátku komunikace, když se snažíme upoutat pozornost druhé strany a získat trochu jejího času, nemůžeme a ani nesmíme být příliš osobní. Později ale od nás ženy očekávají, že své chování uzpůsobíme přímo pro ně. A totéž chtějí zákazníci.

CO TEDY POTŘEBUJEME VĚDĚT? KTERÉ INFORMACE JE NUTNÉ ZÍSKAT?

1. KTERÝ NÁVRH/NABÍDKA BUDE AKCEPTOVATELNÝ/Á – některá žena bude preferovat procházku, jiná návštěvu kina, další potěšíte, když pozvete ji a její děti do ZOO, a poslední se s vámi ráda projede na in-linech (tu, jíž jde pouze o sex, tady nezmiňujeme :)). POSLOUCHÁME A SBÍRÁME INFORMACE PRO TO, ABYCHOM DALI SPRÁVNÝ PRVNÍ NÁVRH. Pokud se u prvního návrhu spleteme, můžeme si zcela zavřít dveře. Zkuste ženě, která hledá partnera pro hluboké kulturní zážitky, nabídnout společnou návštěvu fitness centra. A naopak. To samé platí u zákazníků. Oni nám musí říct, co je pro ně ideální první návrh (nabídka, setkání s další osobou, pilot…).

2. PROČ HO PŘIJME – vždy existuje motivace, proč nad nějakým návrhem přemýšlíme a přijmeme ho, zatímco jiný razantně odmítneme nebo nás zklame. NEŽ PŘEDNESETE JAKÝKOLI NÁVRH, ZKUSTE SI NEJDŘÍVE V HLAVĚ UJASNIT, ZDA VÍTE, PROČ HO DRUHÁ STRANA PŘIJME. A důvody přijmutí nebo odmítnutí návrhu jsou vždy na straně ženy. Jsou v její motivaci a očekávání. Obdobně to platí při získávání zákazníka. Znáte odpověď na otázku: PROČ BY ZÁKAZNÍK MĚL AKCEPTOVAT A PODPOROVAT VÁMI NAVRHOVANÝ DALŠÍ KROK?

3. S KÝM SE BUDE RADIT – je málo zákazníků, kde se rozhoduje jedna osoba. Je málo žen, které nemají kamarádku. Znát rozhodovací proces je nesmírně důležité. Mnoho obchodníků zašle nabídku bez toho, že by věděli, co se s ní na straně zákazníka bude dít. NABÍDKA SI NA STRANĚ ZÁKAZNÍKA ŽIJE VLASTNÍM ŽIVOTEM, KTERÝ BYCHOM MĚLI ZNÁT A PŘIZPŮSOBIT SE MU. A u žen potřebujeme vědět, zda o nás bude mluvit s kamarádkou, maminkou nebo svým psychoanalytikem. Všichni nás budou nějak v jejích očích v naší nepřítomnosti formovat.

PROTO POSLOUCHEJTE INFORMACE. ZPRACOVÁVEJTE INFORMACE. VYUŽÍVEJTE INFORMACE. JESTLI O NÍ (ZÁKAZNÍKA) OPRAVDU STOJÍTE, VYNALOŽIT ÚSILÍ DO VNÍMÁNÍ JE NEZBYTNÉ.

32
školení zaměřených na akvizici nových zákazníků v roce 2022
35
tréninků směřujících k vyšší míře čerpání potenciálu stávajících zákazníků v roce 2022
33
workshopů zaměřených na firemní kultůru a motivaci v roce 2022
21
manažerských projektů v roce 2022

Vyjádření klientů

Branislav Drusc

Branislav Drusc

Hyunadi Motor Czech, Finance Manager

Spoluprácu s Jurajom Skalským vidím ako investíciu s vysokou pridanou hodnotou pre Hyundai Motor Slovakia. S Jurajovou podporou sa nám v roku 2016 podarilo navrhnúť systém rozvoja manažerských zručností na základe 360 stupňovej spätnej väzby, ktorý všetci zúčastnení manažeri hodnotili veľmi pozitívne. Na základe výbornej spätnej väzby od manažerského tímu Hyundai Motor Slovakia sme sa rozhodli s Jurajom pokračovať v rozvoji manažerských zručnosti aj v roku 2017.

Kontakty Česká Republika

+420 608 919 260 Všechny kontakty

Napište nám zprávu

Ozveme se, jakmile to bude možné