Je snadné chodit za jedním kontaktem na straně zákazníka, který máme na „tykačku a kafíčko“. Pro růst potenciálu, ale často potřebujeme otevřít další dveře a nenaštvat stávající kontakt.
Robert Dvořák, T-Mobile Czech republic, senior manažer „… s Tomášem Buškem jsme prošli dvě kola školení na diferencovaný prodej. Cílem školení bylo trénovat různé styly vyjednávání podle typu zákazníka (majitel, finanční ředitel apod.) včetně způsobu jak se k rozhodovačům dostat. Obchodníci ocenili praktické nácviky schůzek a společně sestavené prodejní argumenty. Úspěchu školení přispělo i vysoké charizma a zkušenosti školitele, které v obchodnících vzbudilo důvěru a respekt. Určitě rád kdykoliv zopakuji …“
Školení je součástí SalesGuru programu. Je postaveno na základě metodik SPIN Selling, Solution Selling a Target On Account Selling.
Ozveme se, jakmile to bude možné