Workshop na základě porovnávání akvizice zákazníků a balení žen pomůže definovat konkrétní obchodní postupy pro reálné případy. Cílem workshopu je, aby si každý účastník připravil funkční kroky akvizice pro svůj konkrétní byznys…
NEJHORŠÍ JSOU, TY STEJNÉ „KECY“ VŠECH MUŽŮ – Naučíte se zaujmout zákazníka a otevřít „DVEŘE“
KAŽDÁ ŽENA CHCE JINÝ PŘÍSTUP – NAUČÍTE SE PRACOVAT S ROZLIČNÝMI MOTIVACEMI A TYPY ZÁKAZNÍKŮ
TO ŽE ŽENA NĚCO ŘÍKÁ, NEZNAMENÁ, ŽE TO TAK MYSLÍ – DEFINUJETE SI ZPŮSOB ZVLÁDÁNÍ A PREVENCE NÁMITEK Co může znamenat, když žena říká, že má přítele, si přečtěte v tomto blogu.
PROCVIČTE SI ZPŮSOB ZÍSKÁVÁNÍ ZÁVAZKŮ PRO ZABEZPEČENÍ PROGRESU OBCHODNÍHO VZTAHU – ABYSTE NEBYL STÁLE JEN „KAMARÁD“
Radka Pučelíková, AIMTEC, HR Manager: „S Tomášem Buškem spolupracujeme více jak 15 let. Známe se z doby jeho úspěšné obchodnické kariéry. Vše, co předává na svých školeních, jsou praktické znalosti, ověřené zkušenosti, funkční metody ale i podněty k sebepoznání, podávané nezapomenutelným způsobem charismatické osobnosti, s nadhledem a vtipem.Po školení v Towers se obchodováním začnete bavit.“
Více o podobnosti balení zákazníků a žen si přečtěte v našem blogu.
Školení je součástí SalesGuru® programu. Je postaveno na základě metodik SPIN Selling, Solution Selling a Target On Account Selling.
Ozveme se, jakmile to bude možné