Zažil jsem dvě krize a schopnost vyjednávat je z mé zkušenosti v první fázi klíčová. Nejdříve začnou vyjednávat velké společnosti, které využijí situace a budou tlačit na své dodavatele. Ti to budou následně přenášet i do další linie odběratelsko-dodavatelských vztahů. Vyjednávání v době krize je zcela jiné než při konjunktuře. Není to jen „zvykový taneček“ na základě procesů, ale velmi často klíčová aktivita, která rozhoduje o schopnosti firmy dále se pohybovat vpřed.
VYTVOŘIT SI PŘÍPRAVU NA KONKRÉTNÍ KLÍČOVÁ VYJEDNÁVÁNÍ
Nejdůležitější pro vyjednávání je PŘÍPRAVA PŘED a zvládnutí EMOCÍ A RÁCIA V PRŮBĚHU vyjednávání. Metodiky, elán a asertivita jsou většinou jen podpůrné nástroje. Klíčová je ZKUŠENOST, KLID, ROZVAHA A SCHOPNOST PRŮBĚŽNĚ VNÍMAT A VYHODNOCOVAT CELOU SITUACI.
Cílem tohoto workshopu je připravit každého účastníka na jedno konkrétní klíčové vyjednávání, které ho čeká.
Jsem-li odběratel budu vyjednávat:
Jsem-li dodavatel/obchodník:
Jsem-li manažer:
Pokud nevíte, zda se Vám příprava s námi vyplatí, spočtěte si kolik dělá o 1% nižší ústupek při výsledku vyjednávání, na které se budete připravovat.
Ozveme se, jakmile to bude možné