Opravdu nás zajímá Váš byznys a úspěch.
Naše školení nejsou jen přečtené knížky, ale aplikovaná praxe. Školíme obchod, protože jsme obchodníci a školíme management, protože jsme manažeři. Jsme spolutvůrci uznávané metodiky pro obchodní školení SalesGuru®
Vypsané termíny kurzůPro naše zákazníky realizujeme projekty s měřitelným efektem na výkon. jsou tak schopni sledovat návratnost své investice.
Více informacíDostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 18 let ženatý nebo proto, že přes 20 let dělám…
Mnoho obchodníků říká, že nemůže při akvizici nového zákazníka uspět, protože má stávajícího dodavatele. „Tam je zaháčkovaný XY a nedá se tam…
Key Account Management znamená v doslovném překladu řízení klíčového účtu. Zákazník je účet a já musím vědět kolik mi na účtu leží a jakým způsobem ho mohu čerpat. Nechci tam nechávat zbytečné přebytky a nechci, aby mně k němu zavřeli přístup kvůli přečerpání.
Taktiky pro x-sell a up-sell existují. Odlište své obchodní chování u zákazníků v různých úrovních čerpání potenciálu Gain – Build – Defend!
Key Account Management není péče o zákazníka, ale schopnost optimálně čerpat jeho potenciál společně s jeho spokojeností.
Zákaznické portfolio je jako rybník – odpařuje se a má přirozený průsak. Pokud nemáte dostatečný přítok nových zákazníků, časem vyschne nebo zbyde jenom bahno a jeden kapr...
Získat nového zákazníka vyžaduje jiné dovednosti a odlišnou energii než opečovávat stávajícího! Umíte to?
Více o balení zákazníků se dozvíte na našem blogu.
Vztahy a informace jsou pro obchodní úspěšnost firmy nejdůležitější. Produkt vlastní produkt manažer. Obchodník vlastní zákazníka.
Je jednoduché komunikovat s těmi, kde to máme na „tykačku“ a na „kafíčko“. Ale potenciál často leží u jiných lidí. Občas se bojíme obejít lidi, kteří nás nechtějí pustit dál a někdy nám výše postavené osoby nechtějí otevřít dveře...
Dostaňte tyto aktivity pod kontrolu a dělejte je cíleně.
Umět obchodovat ještě neznamená umět řídit obchodníky. Založit firmu neznamená umět jí vést. Být vynikající specialista s autoritou, nezaručí mít autoritu jako manažer...
Pokud máme s něčím zkušenosti, pak je to s vedením týmů, prací s jednotlivci, změnou návyků. Do nějaké doby a v některých momentech můžete tým řídit intuitivně, ale „občas“ to přestane být efektivní a je potřeba přejít do vědomého řízení týmů.
Vyjednávání, ať již interní nebo externí, je klíčová součást byznys prostředí.
Všichni si chceme chránit vlastní území, všichni chceme získat výhody, vždy se najde konkurence s nižší cenou. To vše je vyjednávání, které se skládá z racionálních úvah a iracionálního chování.
Upravíme SalesGuru® kurzy na vaši realitu. Budeme pracovat s vašimi produkty. Spolu vytipujeme klíčové situace, které brzdí výkon... Budeme využívat Vaše aktuální obchodní záměry...
Optimální rozestupy mezi aktivitami je 4-6 týdnů
Budeme sledovat dopad na obchodní výsledky a podle toho on-line upravovat projekt...
Předáme Vám jasnou SalesGuru® metodiku upravenou pro váš byznys a podle nastavené vstupní metriky spolu vyhodnotíme úspěšnost projektu
Adaptační workshop, koučing, školení motivace, to jsou některé z projektů, kde jsem se měla možnost přesvědčit, že Michal je profík a každé setkání s ním provokuje a inspiruje. V minulém roce jsem v rámci změny pracovní pozice dostala na starosti sehraný a zkušený tým a velmi mi záleželo na tom, jak mne tato skupina mezi sebe přijme. Hledala jsem způsob, jak toto zjistit a ověřit, zda zafungovala nebo nezafungovala pracovní chemie.
Michal mi navrhl zorganizovat adaptační workshop určený pro manažery, kteří jsou krátce v nové pozici. Díky vhodně zvolené formě a vedení workshopu, které Michal doslova ušil na míru nám všem zúčastněným, měla akce výborný ohlas. Na tento úspěch jsme ve spolupráci s Michalem navázali školením motivace lidí, další akce připravujeme. Co na Michalovi nejvíce oceňuji? Okamžitou zpětnou vazbu pozitivní i rozvojovou – nemilosrdnou, lidský přístup a zájem.
Ozveme se, jakmile to bude možné