Všechny kurzy

Komunikujte s námi. Dejte nám konkrétní zadání a my vybereme vhodný kurz a upravíme ho přímo pro Vás.

  • Příprava na vyjednávání v době krize

    Zažil jsem dvě krize a schopnost vyjednávat je z mé zkušenosti v první fázi klíčová. Nejdříve začnou vyjednávat velké společnosti, které využijí situace a budou tlačit na své dodavatele. Ti to budou následně přenášet i do další linie odběratelsko-dodavatelských vztahů. Vyjednávání v době krize je zcela jiné než při konjunktuře. Není to jen „zvykový taneček“ na základě procesů, ale velmi často klíčová aktivita, která rozhoduje o schopnosti firmy dále se pohybovat vpřed.

  • Firma jako kmen

    Cílem tohoto netradičního workshopu je připomenutí principů, na kterých byli založené naše pradávné společenství a najdeme inspiraci pro uvědomění si, kde bychom si mohli z minulosti vzít inspiraci pro přítomnost a budoucnost. Lidi ve své historii nejvíc formovala komunita ve které se zdržovali a které hodnoty hájili. Postupně se toto vědomí vytrácí a napříč období materiální prosperity hledáme základní smysl existence a spokojenosti.

  • Manažerské archetypy

    Od dětství víme, jak se chová moudrý král nebo statečný náčelník. A toto chování podvědomě očekáváme od svých šéfů. Na kurzu zjistíme, zda dokážete být Císařem a které archetypální atributy již splňujete a kde budete muset do své vůdcovské role ještě dorůst.

  • Očekávaná krize aneb zima přichází pravidelně

    Kurz určený pro střední a vyšší management, jednotlivé týmy, vybrané zaměstnance na připravenost nejdůležitějšího arzenálu (lidských zdrojů) v případě příchodu další hospodářské krize.

  • Efektivní vyjednávání

    Cílem školení je dodat metodiku pro vyjednávání, objasnit triky a taktiky profesionálních nákupčí, naučit se nastavit výchozí pozici pro vyjednávání. Školení dodá metodiku jak zhodnotit vyjednávací pozici protistrany či konkurence. Naučí vás využívat efektivní postupy pro vyjednávání ZNAK + 4P. Naučí vás pracovat s námitkami protistrany.

  • Typologie zákazníka

    Cílem školení je získat dovednosti pro komunikaci podle typu osoby na straně zákazníka. Zároveň naučit se přizpůsobit komunikaci fázím obchodního cyklu, v níž se příležitost nachází. Naučíme se rozeznávat různé typy osob a sladíme naší obchodní komunikace s jejich způsobem vnímání…

  • Cílené řízení vztahů

    Školení dodá metodiku a nástroje pro strategický rozvoj obchodu. Naučí vás principy řízení vztahů se zákazníkem. Uvědomíte si důležitost přizpůsobení nabídky různým typům zákazníka. Získáte pomocné nástroje pro zhodnocení situace u zákazníka a další plánování cílených aktivit pro systematický rozvoj obchodních vztahů.

  • Otevírání zavřených dveří u stávajících zákazníků

    Je snadné chodit za jedním kontaktem na straně zákazníka, který máme na „tykačku a kafíčko“. Pro růst potenciálu, ale často potřebujeme otevřít další dveře a nenaštvat stávající kontakt.

  • Jak chránit své ženství v korporátu

    Kurz je zaměřen na pochopení rozdílů mezi ženským a mužským principem, na uvědomění si síly vlastní ženskosti, která je řízena přírodou, nikoliv naší vůlí. Budeme se tuto sílu učit rozpoznat ve všech jejich podobách, pochopit ji jako výhodu, kterou následně můžeme užít k plnění našich snů a dosahování cílů. Budeme se učit jak s ní pracovat v rámci korporátního prostředí zaměřeného na výkon, zaměříme se na to jak využít své ženství v mužském světě.

  • Jak sbalit (akvizice) zákazníka

    Workshop na základě porovnávání akvizice zákazníků a balení žen pomůže definovat konkrétní obchodní postupy pro reálné případy. Cílem workshopu je, aby si každý účastník připravil funkční kroky akvizice pro svůj konkrétní byznys…

  • Změna zvyku

    Které naše návyky podporují naši SPOKOJENOST a které zafixované postupy ohraničují náš MOŽNÝ RŮST a ÚSPĚCH?

  • Prezentační dovednosti - Obsah

    Cílem školení je naučit připravit prezentaci tak, aby byla co nejvíce adresná a aby odrážela potřebu, kterou si vyžaduje stávající situace. Školení naučí jak přizpůsobit obsah osobám a očekáváním podle fáze nákupního cyklu nebo interního cíle, kterého chceme dosáhnout. Mít pouze dobrou prezentaci už dávno nestačí. Je důležité vědět, komu ho prezentuji a jaké jsou jeho motivace.

  • Prezentační dovednosti - Forma

    Cílem školení je naučit suverénnímu vystupování a prezentování před menším či větším publikem. Naučí základní postupy dobrého prezentátora a pomůže vyladit vlastní styl. Dodá vědomosti a rozvine dovednosti potřebné k přípravě a realizaci úspěšné prezentace.

  • Rozdíl mezi muži a ženami

    Cílem školení je pochopit rozdílnost ve vnímání světa, přístupu k práci a tvoření mezi muži a ženami. Ukázat si rozdíly v přijímání různých situací, práci s vlastní energií, emocionálním polem a motivací. Porozumět rozdílnému vyjadřování mužů a žen, ať již verbálnímu či neverbálnímu slovníku a prozkoumat různé situace a zkusit najít co z našeho pohledu neslyšíme.

  • Enterprise Management

    Cílem školení je umožnit nadhled nad řízením společnosti. Školení ukáže účastníkům provázanost finančních toků a procesů v organizaci. Úkolem je pochopit komplexní dopady dílčích rozhodnutí jednotlivých oddělení společnosti.

32
školení zaměřených na akvizici nových zákazníků v roce 2022
35
tréninků směřujících k vyšší míře čerpání potenciálu stávajících zákazníků v roce 2022
33
workshopů zaměřených na firemní kultůru a motivaci v roce 2022
21
manažerských projektů v roce 2022

Vyjádření klientů

Naďa Tobíšková

Naďa Tobíšková

Estheticon, Sales Director

Spolupráce s Miriam je radost. Perfektní a rychlá komunikace, vždy milý a současně profesionální přístup. Děkuji!

Kontakty Česká Republika

+420 608 919 260 Všechny kontakty

Napište nám zprávu

Ozveme se, jakmile to bude možné