Komunikujte s námi. Dejte nám konkrétní zadání a my vybereme vhodný kurz a upravíme ho přímo pro Vás.
Zažil jsem dvě krize a schopnost vyjednávat je z mé zkušenosti v první fázi klíčová. Nejdříve začnou vyjednávat velké společnosti, které využijí situace a budou tlačit na své dodavatele. Ti to budou následně přenášet i do další linie odběratelsko-dodavatelských vztahů. Vyjednávání v době krize je zcela jiné než při konjunktuře. Není to jen „zvykový taneček“ na základě procesů, ale velmi často klíčová aktivita, která rozhoduje o schopnosti firmy dále se pohybovat vpřed.
Cílem tohoto netradičního workshopu je připomenutí principů, na kterých byli založené naše pradávné společenství a najdeme inspiraci pro uvědomění si, kde bychom si mohli z minulosti vzít inspiraci pro přítomnost a budoucnost. Lidi ve své historii nejvíc formovala komunita ve které se zdržovali a které hodnoty hájili. Postupně se toto vědomí vytrácí a napříč období materiální prosperity hledáme základní smysl existence a spokojenosti.
Od dětství víme, jak se chová moudrý král nebo statečný náčelník. A toto chování podvědomě očekáváme od svých šéfů. Na kurzu zjistíme, zda dokážete být Císařem a které archetypální atributy již splňujete a kde budete muset do své vůdcovské role ještě dorůst.
Kurz určený pro střední a vyšší management, jednotlivé týmy, vybrané zaměstnance na připravenost nejdůležitějšího arzenálu (lidských zdrojů) v případě příchodu další hospodářské krize.
Cílem školení je dodat metodiku pro vyjednávání, objasnit triky a taktiky profesionálních nákupčí, naučit se nastavit výchozí pozici pro vyjednávání. Školení dodá metodiku jak zhodnotit vyjednávací pozici protistrany či konkurence. Naučí vás využívat efektivní postupy pro vyjednávání ZNAK + 4P. Naučí vás pracovat s námitkami protistrany.
Cílem školení je získat dovednosti pro komunikaci podle typu osoby na straně zákazníka. Zároveň naučit se přizpůsobit komunikaci fázím obchodního cyklu, v níž se příležitost nachází. Naučíme se rozeznávat různé typy osob a sladíme naší obchodní komunikace s jejich způsobem vnímání…
Školení dodá metodiku a nástroje pro strategický rozvoj obchodu. Naučí vás principy řízení vztahů se zákazníkem. Uvědomíte si důležitost přizpůsobení nabídky různým typům zákazníka. Získáte pomocné nástroje pro zhodnocení situace u zákazníka a další plánování cílených aktivit pro systematický rozvoj obchodních vztahů.
Je snadné chodit za jedním kontaktem na straně zákazníka, který máme na „tykačku a kafíčko“. Pro růst potenciálu, ale často potřebujeme otevřít další dveře a nenaštvat stávající kontakt.
Kurz je zaměřen na pochopení rozdílů mezi ženským a mužským principem, na uvědomění si síly vlastní ženskosti, která je řízena přírodou, nikoliv naší vůlí. Budeme se tuto sílu učit rozpoznat ve všech jejich podobách, pochopit ji jako výhodu, kterou následně můžeme užít k plnění našich snů a dosahování cílů. Budeme se učit jak s ní pracovat v rámci korporátního prostředí zaměřeného na výkon, zaměříme se na to jak využít své ženství v mužském světě.
Workshop na základě porovnávání akvizice zákazníků a balení žen pomůže definovat konkrétní obchodní postupy pro reálné případy. Cílem workshopu je, aby si každý účastník připravil funkční kroky akvizice pro svůj konkrétní byznys…
Které naše návyky podporují naši SPOKOJENOST a které zafixované postupy ohraničují náš MOŽNÝ RŮST a ÚSPĚCH?
Cílem školení je naučit připravit prezentaci tak, aby byla co nejvíce adresná a aby odrážela potřebu, kterou si vyžaduje stávající situace. Školení naučí jak přizpůsobit obsah osobám a očekáváním podle fáze nákupního cyklu nebo interního cíle, kterého chceme dosáhnout. Mít pouze dobrou prezentaci už dávno nestačí. Je důležité vědět, komu ho prezentuji a jaké jsou jeho motivace.
Cílem školení je naučit suverénnímu vystupování a prezentování před menším či větším publikem. Naučí základní postupy dobrého prezentátora a pomůže vyladit vlastní styl. Dodá vědomosti a rozvine dovednosti potřebné k přípravě a realizaci úspěšné prezentace.
Cílem školení je pochopit rozdílnost ve vnímání světa, přístupu k práci a tvoření mezi muži a ženami. Ukázat si rozdíly v přijímání různých situací, práci s vlastní energií, emocionálním polem a motivací. Porozumět rozdílnému vyjadřování mužů a žen, ať již verbálnímu či neverbálnímu slovníku a prozkoumat různé situace a zkusit najít co z našeho pohledu neslyšíme.
Cílem školení je umožnit nadhled nad řízením společnosti. Školení ukáže účastníkům provázanost finančních toků a procesů v organizaci. Úkolem je pochopit komplexní dopady dílčích rozhodnutí jednotlivých oddělení společnosti.
Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím zda proto, že jsem již 18 let ženatý nebo proto, že přes 20 let dělám…
Mnoho obchodníků říká, že nemůže při akvizici nového zákazníka uspět, protože má stávajícího dodavatele. „Tam je zaháčkovaný XY a nedá se tam…
Pri spolupráci s Jurajom z Towers Consulting sme adresovali posilnenie obchodného uvažovania – najprv pri tíme predpredajnej podpory, v ďalšom tiež pri technickom tíme v našej spoločnosti. Najviac oceňujem flexibilitu v prispôsobení základných konceptov SPIN sellingu úrovni môjho tímu a názorné príklady z nášho trhu. Školenia boli tímom hodnotené veľmi dobre.
Ozveme se, jakmile to bude možné