Opravdu nás zajímá Váš byznys a úspěch
Naše školení nejsou jen přečtené knížky, ale aplikovaná praxe. Školíme obchod, protože jsme obchodníci a školíme management, protože jsme manažeři. Jsme spolutvůrci uznávané metodiky pro obchodní školení SalesGuru®
Více informacíPro naše zákazníky realizujeme projekty s měřitelným efektem na výkon. jsou tak schopni sledovat návratnost své investice.
Více informacíVěříme, že Vás tyto zkušenosti inspirují
Nyní nejsou vypsána žádná školení
Key Account Management znamená v doslovném překladu řízení klíčového účtu. Zákazník je účet a já musím vědět kolik mi na účtu leží a jakým způsobem ho mohu čerpat. Nechci tam nechávat zbytečné přebytky a nechci, aby mně k němu zavřeli přístup kvůli přečerpání.
Taktiky pro x-sell a up-sell existují. Odlište své obchodní chování u zákazníků v různých úrovních čerpání potenciálu Gain – Build – Defend!
Key Account Management není péče o zákazníka, ale schopnost optimálně čerpat jeho potenciál společně s jeho spokojeností.
Zákaznické portfolio je jako rybník – odpařuje se a má přirozený průsak. Pokud nemáte dostatečný přítok nových zákazníků, časem vyschne nebo zbyde jenom bahno a jeden kapr...
Získat nového zákazníka vyžaduje jiné dovednosti a odlišnou energii než opečovávat stávajícího! Umíte to?
Více o balení zákazníků se dozvíte na našem blogu.
Vztahy a informace jsou pro obchodní úspěšnost firmy nejdůležitější. Produkt vlastní produkt manažer. Obchodník vlastní zákazníka.
Je jednoduché komunikovat s těmi, kde to máme na „tykačku“ a na „kafíčko“. Ale potenciál často leží u jiných lidí. Občas se bojíme obejít lidi, kteří nás nechtějí pustit dál a někdy nám výše postavené osoby nechtějí otevřít dveře...
Dostaňte tyto aktivity pod kontrolu a dělejte je cíleně.
Umět obchodovat ještě neznamená umět řídit obchodníky. Založit firmu neznamená umět jí vést. Být vynikající specialista s autoritou, nezaručí mít autoritu jako manažer...
Pokud máme s něčím zkušenosti, pak je to s vedením týmů, prací s jednotlivci, změnou návyků. Do nějaké doby a v některých momentech můžete tým řídit intuitivně, ale „občas“ to přestane být efektivní a je potřeba přejít do vědomého řízení týmů.
Vyjednávání, ať již interní nebo externí, je klíčová součást byznys prostředí.
Všichni si chceme chránit vlastní území, všichni chceme získat výhody, vždy se najde konkurence s nižší cenou. To vše je vyjednávání, které se skládá z racionálních úvah a iracionálního chování.
Upravíme SalesGuru® kurzy na vaši realitu. Budeme pracovat s vašimi produkty. Spolu vytipujeme klíčové situace, které brzdí výkon... Budeme využívat Vaše aktuální obchodní záměry...
Optimální rozestupy mezi aktivitami je 4-6 týdnů
Budeme sledovat dopad na obchodní výsledky a podle toho on-line upravovat projekt...
Předáme Vám jasnou SalesGuru® metodiku upravenou pro váš byznys a podle nastavené vstupní metriky spolu vyhodnotíme úspěšnost projektu
S Towers Consulting, v našem případě nejvíce s Michalem Slezákem, jsem osobně spolupracoval již několikrát, převážně na projektech implementace změny a to v různých lokalitách, oborech a úrovních řízení. Díky jeho přípravným konzultacím a typickému navazujícímu workshopu se vždy podařilo řízenou diskuzí a trefnými situačními příklady každý team vtáhnout do problému a nenásilnou formou je motivovat k aktivní spoluúčasti na implementaci nových strategií a manažerských přístupů v jejich odděleních
S Towers Consulting, v našem případě nejvíce s Michalem Slezákem , jsem osobně spolupracoval již několikrát, převážně na projektech implementace změny a to v různých lokalitách, oborech a úrovních řízení. Díky jeho přípravným konzultacím a typickému navazujícímu workshopu se vždy podařilo řízenou diskuzí a trefnými situačními příklady každý team vtáhnout do problému a nenásilnou formou je motivovat k aktivní spoluúčasti na implementaci nových strategií a manažerských přístupů v jejich odděleních, resp. naší firmě. Práce s Michalem je vždy i lidsky velmi příjemná a zábavná, jak pro mne osobně, tak pro můj team.
Ozveme se, jakmile to bude možné