Towers tým

Jsme silné individuality tvořící v týmu

Zobrazit celý tým

Říkají o nás

Věříme, že Vás tyto zkušenosti inspirují

Čerpání potenciálu stávajících zákazníků

Key Account Management znamená v doslovném překladu řízení klíčového účtu. Zákazník je účet a já musím vědět kolik mi na účtu leží a jakým způsobem ho mohu čerpat. Nechci tam nechávat zbytečné přebytky a nechci, aby mně k němu zavřeli přístup kvůli přečerpání.

  • Kolik potenciálu z vašeho zákazníka zůstává ležet ladem, protože se zaměřujete jenom na “jednu” osobu?
  • Kolik potenciálu nečerpáte, protože nedokážete prosadit další produkty či služby?

Taktiky pro x-sell a up-sell existují. Odlište své obchodní chování u zákazníků v různých úrovních čerpání potenciálu Gain – Build – Defend!

Key Account Management není péče o zákazníka, ale schopnost optimálně čerpat jeho potenciál společně s jeho spokojeností.

Akvizice (jak sbalit) zákazníka

Zákaznické portfolio je jako rybník – odpařuje se a má přirozený průsak. Pokud nemáte dostatečný přítok nových zákazníků, časem vyschne nebo zbyde jenom bahno a jeden kapr...

  • Umíte oslovit nové zákazníky?
  • Převedete je do reálného byznysu nebo zůstanete jenom u nabídky?
  • Kdo má u vás ve firmě zodpovědnost za balení (akvizici) nových zákazníků?

Získat nového zákazníka vyžaduje jiné dovednosti a odlišnou energii než opečovávat stávajícího! Umíte to?

Více o balení zákazníků se dozvíte na našem blogu.

Cílené řízení vztahů se zákazníky

Vztahy a informace jsou pro obchodní úspěšnost firmy nejdůležitější. Produkt vlastní produkt manažer. Obchodník vlastní zákazníka.

  • Umíte cíleně rozvíjet vztahy na straně zákazníka?
  • Umíte se dostávat od jedné osoby k druhé?
  • Umíte vaše vztahy transformovat do finančního zisku?
  • Kdo má o zákazníkovi lepší informace vy nebo vaše konkurence?

Je jednoduché komunikovat s těmi, kde to máme na „tykačku“ a na „kafíčko“. Ale potenciál často leží u jiných lidí. Občas se bojíme obejít lidi, kteří nás nechtějí pustit dál a někdy nám výše postavené osoby nechtějí otevřít dveře...

Dostaňte tyto aktivity pod kontrolu a dělejte je cíleně.

Vědomé vedení týmů a firem

Umět obchodovat ještě neznamená umět řídit obchodníky. Založit firmu neznamená umět jí vést. Být vynikající specialista s autoritou, nezaručí mít autoritu jako manažer...

  • Řídíte tým vědomě nebo intuitivně?
  • Umíte vytvořit VIZI týmu?
  • Jak pracujete s motivací?
  • Jaká je vaše autorita?
  • Ovládáte potřebné taktiky, nástroje a strategie?
  • Chápete souvislosti?

Pokud máme s něčím zkušenosti, pak je to s vedením týmů, prací s jednotlivci, změnou návyků. Do nějaké doby a v některých momentech můžete tým řídit intuitivně, ale „občas“ to přestane být efektivní a je potřeba přejít do vědomého řízení týmů.

Vyjednávání

Vyjednávání, ať již interní nebo externí, je klíčová součást byznys prostředí.

  • Jak často a jaké děláte ústupky zákazníkům?
  • Jaký je rozdíl mezi vstupní nabídkou a tou podepsanou?
  • Potkáváte často konkurenci s nižší cenou?
  • Zvládáte vyjednávat vícepráce a vícenáklady?
  • Umíte vyjednat svojí pozici uvnitř firmy?
  • Umíte si vyjednat součinnost ostatních oddělení?
  • Ovládáte potřebné taktiky, nástroje a strategie vyjednávání?

Všichni si chceme chránit vlastní území, všichni chceme získat výhody, vždy se najde konkurence s nižší cenou. To vše je vyjednávání, které se skládá z racionálních úvah a iracionálního chování.

Zaujala vás naše nabídka?

Komplexní projekty s měřením výkonu

1

Definujeme cíl projektu

  • získat nové zákazníky?
  • lépe těžit potenciál stávajících?
  • uvést a zobchodovat nový produkt?
  • změnit přístup obchodníků, konzultantů nebo projekt manažerů?
2

Nastavíme metriku vyhodnocování úspěšnosti projektu

  • lovci (např. úspěšnost nabídek...)
  • farmáři (např. cross-sell produktů, retence zákazníků...)
3

Upravíme SalesGuru® kurzy na vaši realitu. Budeme pracovat s vašimi produkty. Spolu vytipujeme klíčové situace, které brzdí výkon... Budeme využívat Vaše aktuální obchodní záměry...

4

Pokud je potřeba, rozřadíme obchodníky do efektivních skupin a budeme ke každé přistupovat zvlášť:

  • na základě dovednostní úrovně
  • podle obchodního zaměření (lovec, farmář...)
5

Každé školení připravíme jako 3krokové:

  • domácí příprava obchodníků
  • 1-2 denní školení
  • úkoly pro obchodníky u reálných zákazníků
6

Zapojíme do projektu team leadery:

  • spolupráce na přípravě úkolů
  • přenesení do praxe
  • zpětná vazba, zda projekt funguje
7

Optimální rozestupy mezi aktivitami je 4-6 týdnů

8

Budeme sledovat dopad na obchodní výsledky a podle toho on-line upravovat projekt...

9

Předáme Vám jasnou SalesGuru® metodiku upravenou pro váš byznys a podle nastavené vstupní metriky spolu vyhodnotíme úspěšnost projektu

Kontaktujte nás
32
školení zaměřených na akvizici nových zákazníků v roce 2022
35
tréninků směřujících k vyšší míře čerpání potenciálu stávajících zákazníků v roce 2022
33
workshopů zaměřených na firemní kultůru a motivaci v roce 2022
21
manažerských projektů v roce 2022

Vyjádření klientů

Branislav Drusc

Branislav Drusc

Hyunadi Motor Czech, Finance Manager

Spoluprácu s Jurajom Skalským vidím ako investíciu s vysokou pridanou hodnotou pre Hyundai Motor Slovakia. S Jurajovou podporou sa nám v roku 2016 podarilo navrhnúť systém rozvoja manažerských zručností na základe 360 stupňovej spätnej väzby, ktorý všetci zúčastnení manažeri hodnotili veľmi pozitívne. Na základe výbornej spätnej väzby od manažerského tímu Hyundai Motor Slovakia sme sa rozhodli s Jurajom pokračovať v rozvoji manažerských zručnosti aj v roku 2017.

Kontakty Česká Republika

+420 608 919 260 Všechny kontakty

Napište nám zprávu

Ozveme se, jakmile to bude možné